FRAGT & LEVERING
Hos Royal Bad & Spa kan du bestille 24 timer i døgnet og få leveret alle varer, der er på lager, i løbet af få dage.
Levering til kantsten.
HVOR LANG TID GÅR DER, FRA JEG BESTILLER TIL LEVERING?
Leveringstiden afhænger af den vare, du bestiller. Bestiller du en vare fra vores eget lager, er den forventede leveringstid 2-5 hverdage. Såfremt vi skal bestille varen hjem fra vores leverandør, må du påregne en leveringstid på 2-4 uger. Hvis den bestilte vare er i restordre, vil vi informere dig om den endelige leveringsdato, når vi får besked fra leverandøren.
KAN JEG AFHENTE VAREN SELV?
Ønsker du selv at afhente din vare, skal du vælge "Afhentning af varer efter aftale" under forsendelse, så kontakter vi dig, når varen er klar til afhentning på Ambolten 23, 6000 Kolding.
KAN JEG FÅ ET PRÆCIS TIDSPUNKT PÅ LEVERINGEN?
Alle ordrer leveres hurtigst muligt. Vi kan ikke angive præcist leveringstidspunkt på selve dagen, men leveringen sker i tidsrummet 07-18.
Vi kan ikke udlevere telefonnummer til den pågældende chauffør.
Du har mulighed for at angive et ”træffenummer”, hvis du ikke kan være hjemme hele dagen på leveringsdagen. Vores chauffør ringer til dig ca. ½ - 1 time før levering på dette nummer. Du kan også skrive på din ordre, hvor varen må stilles, hvilket betyder, at ingen behøver at være på hjemmeadressen. Hvis du bestiller varen til at må stilles, stilles varen på angivet sted for egen ansvar.
HVOR KAN JEG FÅ LEVERET VAREN?
Royal Bad & Spa leverer til hele landet. Vær opmærksom på at leveringsadressen skal være tilgængelig med almindelig lastbil, og vejen til leveringsadressen skal være fremkommelig med almindelig lastbil. Vær særlig opmærksom på det, hvis du bestiller levering til sommerhus, haveforening, eller lignende sted med mindre gode tilkørselsforhold.
MONTERING
Montering foretages af én person. Det kan dog være nødvendigt med to mand, hvis varen ikke allerede står der, hvor det skal monteres. Er du i tvivl om en mand kan løse opgaven, så kontakt os, så vi kan hjælpe med en afklaring. Der kan forekomme ekstrabetaling, hvis det er nødvendigt med to mand for at løse opgaven. Ring altid for at aftale en montering og for at aftale en pris for monteringen.
Særligt for ikke-brofaste øer: I forbindelse med levering til ikke-brofaste øer, kan leveringstiden være forlænget i forhold til datoen i bestillingsbekræftelsen. Kontakt os for at høre nærmere.
HVAD SKER DER, HVIS MIN VARE GÅR I RESTORDRE?
Hvis du bestiller en vare, der til at starte med viser sig at være på lager, men senere tilsyneladende er i restordre, skyldes det, at vi benytter en større central logistikpartner som ”lagerfacilitet”. Hvis dette er tilfældet, vil vores salgsafdeling straks kontakte dig omkring forsinkelsen og evt. hjælpe dig med at finde et alternativt produkt, hvis det ønskes.